Yak, a troubled pop musician, receives shocking news. His father, who'd rushed back to his home country of Syria decades ago, and whom Yak had nearly forgotten about, is in a coma in a Cologne hospital. There's another surprise: Yak has a 15-year-old half-sister named Latifa, who speaks only Arabic. Circumstances compel him to travel across Germany with her.