Portrayal of 16 very different characters who reflect the flaws of our urban life with a perspective full of humor and irony (starring Guillermo Francella in all of them!). The result is a fierce and hilarious satire that, between laughs, invites us to reflect on identity, idiosyncrasy, customs, and human behavior, explored through their connection to themes such as love, friendship, family, and work.