Håkan and his best friend, Beiron, never shy away from a mission, especially if it means no less than saving the world (by causing chaos in a supermarket)! But lately, Beiron seems to have other interests. What could be more important than the whole world? Well, a girlfriend, it seems. Afraid of losing his best friend, Håkan must go on a top-secret mission: To save Beiron from the terrible fate that is love, Håkan plans to meet the retired movie star Jens Raptor and convince him to make a comeback. But at a wedding in the castle where Raptor lives, a saboteur tries to ruin Håkan’s plan. Håkan must use all the skills he learned from the Raptor movies to save the day and finally get Beiron back as his best friend!