Lena, a young elementary school teacher from Berlin, accompanies her partner Ole to his home village. What begins as a relaxing break in a winter idyll soon turns into a nightmare. Surrounded by his old clique, Ole changes and reveals disturbing behavior patterns. A violent dynamic develops that not only destabilizes their relationship, but also becomes increasingly dangerous for Lena.