Miss Moxy, a domesticated cat gets lost during a holiday and must find her way back home through the South of Europe with the help of the most despicable creatures a cat can imagine: A comical dog and an old wise bird. During this journey, she broadens her outlook on life and discovers the true meaning of friendship.