11-year-old Iris learns her estranged father, Aris, is back in town for his own father’s funeral. Determined to know him, Iris tracks him down to a dilapidated shipyard, where he’s been keeping to himself. What begins as a stubborn attempt to reconnect slowly unfolds into a fragile bond.