Alex runs a restaurant in Paris with his brother, Julien, and Camille, his best friend. Just when he's about to settle down with Claire, he meets Jeanne, his first love, by chance. She has returned to Paris to see her mother after a twelve-year absence. Everyone's life is turned upside down and Alex must reach a decision...