Dawn in Havana. The city wakes up and a new day and the film begin. Why a day in Havana? Because Havana today is a point of reference to many, a mystery to others, and a dream full of contradictions and contrasts to those who love or criticize it. But Havana is not only a space, a sonority, a light..