The story of Alba, an artist who uses her art to explore a past that doesnot belong to her. Born into the controversial Children of God sect, she has no memories of her childhood. Driven by a desire for truth, Alba embarks on a painful confrontation with her mother and grandmother to understand the reasons that led them to join the cult and the painful consequences of those choices. A touching and intimate portrait of her search for identity, a journey that delves deep into family wounds.