A routine school commute turns terrifying when a cable car’s wire snaps, leaving eight passengers — including six schoolboys — dangling 900 feet above a ravine in the remote Himalayan foothills. With 10 hours before the remaining cable is expected to fail, a group of rescuers races to save them.