Frank, serving a life sentence, takes a prison job caring for aging inmates with Alzheimer’s and dementia. What begins as a self-interested bid for parole becomes a profound, transformative bond with fellow inmate Louis, offering Frank a glimpse of redemption in an unforgiving place.