Bruno, fourteen, is in a panic: he has discovered that his feelings are reciprocated by Flavia, but he has no idea how to start a relationship. He needs someone to teach him. The most suitable person is the detested Luca, the only one who has managed to make that stone-hearted mother of his, Claudia, fall in love. Bruno will be forced to set aside all differences and follow the advice of his worst enemy. But Bruno doesn’t know that Luca and his mother are in an extremely fragile relationship, anything but exemplary.