Aaron had a traumatic childhood. He was constantly beaten by his mother Susanne, who repeatedly used both physical and psychological violence against him. At the age of seven, he was sexually abused by a stranger. He then began having sex with other children of the same age. Today, as a young adult, he is still traumatized and deeply ashamed. When he visits his mother again after four years of silence, he is ready to break his silence.