Fifty-year-old F.P. arrives at a seaside resort. He wants to commit suicide. He has a family, money, and yet a growing aversion to life. As he begins to write a farewell letter to his wife, the ghost of his father, who committed suicide, appears. He tries to dissuade his son from killing himself.