With dreams of starting a perfect family, Saga and her British husband Jon move to the isolated house where she spent much of her childhood, deep in the Finnish forest. But as soon as their baby is born, despite the reassurance of all around her, Saga knows there’s something terribly wrong with her son. As their marriage starts to crack, Jon struggles to support his wife, but only Saga suspects the terrible truth about her newborn.