Olvido is a 21 year old woman whose brother has Down sindrome. They became orphans 4 or 5 years ago. Now they only have a house which they rent and an old car left. Olvido wants her brother to go and come back by himself from school and that he takes care of small tasks in the house, but he wants her to fully take care of him.