In the wake of the American Civil War, veteran Jacob Hansen’s dream of a new life in Friendship, Wisconsin becomes a nightmare. As an epidemic spreads chaos, Jacob – sheriff, undertaker and pastor – must fight to save his town, his family and his soul.