Rosa Martín, a singer-songwriter known as La Ahorcada, takes her own life in the garden of the man she loved, Fran, who treated her as nothing more than a sexual object. The ghost of La Ahorcada remains in Fran's mansion, refusing to be ignored and determined to teach him a lesson. Her obsession will end up turning the lives of Fran and his family into a living hell.