Tara and Robert treat themselves to a year abroad with their little daughter Nia. Out of the mill: sea, sun, togetherness. But the hoped-for time out does not fulfill their desire for less work or fewer conflicts. When Robert's brother Joni shows up, a true bon vivant - or loser, depending on how you look at it - and Nia has a serious accident, new dynamics enter the nuclear family. Greece becomes a baptism of fire for the family.