When ten-year-old Alice’s parents mysteriously vanish one day, she turns to a spirited group of young detectives for help. Their mission becomes more challenging when her brother Milan must join their investigation. He can’t be left alone, and wherever Alice goes, he goes too. Milan sees and experiences the world differently, and what starts as a complication soon becomes their greatest strength. The children discover creative and heartwarming ways to connect with Milan, and his unique perspective proves invaluable to their detective work. Together, this unlikely team embarks on an extraordinary adventure, unraveling clues and solving a mystery bigger than they ever imagined. Through friendship, understanding, and courage, they not only crack the case but also discover something even more precious: the power of acceptance, the magic of true teamwork, and bonds that will last a lifetime.