When a bumbling police officer is assigned a highly sensitive undercover mission, he doesn’t expect to have to pose as a woman in order to get close to a fearsome gang of female warriors led by the dreaded “Tonton”. Maxime dreamed of becoming an undercover agent… Lupita will make that dream come true!