During the German occupation in World War II, François, Eusèbe, and Lisa, three courageous children, embark on a secret adventure: resisting the Nazis in the heart of France. Sabotage, hidden messages, and perilous escapes—they carry out clandestine actions right under the enemy's nose. Audacity and friendship are their only weapons in the fight against injustice.