Bobby is constantly in his car, driving back and forth on the autobahn linking Vienna and Salzburg. Other people travel the same route. Bobby picks them up to help with the petrol money and talks to them along the way: the soldier questioning what it means to fight; the supermarket trainee going to visit family; the academic researching the road’s history; the queer woman about to get married. Many different paths, different accents and different stories, most of them true. Bobby listens, but also talks about himself, about his youth, about aging, about his friend in a coma in Salzburg who is the reason for all his trips. Mountains and forests pass by outside, broken up by junctions, barriers and bridges; the quality of light shifts along with the seasons. Neither a documentary, nor entirely fiction, London is a quietly political portrait of today’s Europe via its in-between spaces and those passing through them. Even in these strange times, anonymity and kindness can still go hand in hand.