Following the full-scale invasion of Ukraine in 2022, many people in Russia face a weighty choice: military service, prison or exile. Margarita, Yuri and their friends refuse to comply with the regime and leave the country in search of a new home. They no longer have a place to which they can return, nor one where they feel truly welcome.