Barbara and her partner Heli lead a happy and loving family life with their two children, Fini and Thimo. As professional clowns, they do not take life too seriously and try to laugh at whatever fails to work out. But when Barbara suddenly loses her family to a car accident, her world falls apart. The loss makes her question her existence as a clown and the meaning of her own life. Yet Barbara confronts her fate. Courageous and unconventional, she finds her own way of dealing with her grief. Step by step, she realises that life goes on despite everything – if you dare to embrace it anew.