Isabel, a sommelière in São Paulo’s fine-dining scene, dreams of escaping her controlling boss and opening her own wine bar where she decides what goes in the glass. When her plans fail to ferment as expected, Isabel must decide between playing it safe and taking her one bold chance to uncork her destiny on her own terms.