Roya, an Iranian teacher imprisoned in Tehran’s Evin Prison for her political beliefs, is faced with a choice: make a forced televised confession or remain confined to her three-square-metre cell. As past and present slip out of sequence and exchange places, she moves between inner landscapes and lived experience. The film reveals how solitary confinement reshapes both perception and identity and makes the possibility of resistance increasingly fragile.