A comprehensive presentation of images from the world's oceans gathered over years of filming, plunging the audience into the spectacle of the seas and taking it on a journey from the shallowest coral reefs to the barren shores of the Antartic, and from the vast stretches of the open ocean to the nocturnal landscapes of the ocean's deepest chasms.