Fernando leads a quiet married life with María while carrying on an affair with Julia. One night, he receives a call from his lover telling him she has just run over María. An accident, she insists; she didn't mean to kill her, but she needs help to dispose of the body. Overwhelmed by events, Fernando pretends to the police that his wife has left him, until he gets a call from... María? From that moment on, Fernando believes he can hear and even see his wife at all hours and everywhere. Is it the hell of guilt... or is there another explanation?