No adult plans can withstand a child's ingenuity. Denisa finds out when her carefully planned trip to the Italian coast ends up at a remote Czech campsite. While she desperately tries to get everything back to normal, her two children quickly find their way to Petr, who involuntarily manages several forest cabins in the romantic corner of Svatojánské proudy. Together with the children of the large Petrás family, they not only experience unexpected holiday adventures, but also successfully thwart their departure and Denisa's life plan. Two aging drifters and Petr's eccentric parents also contribute significantly to this. In short, when all your plans fall apart one by one, isn't it time to stop planning?