After an embarrassing incident on social media, influencer Hanna returns from the big city to her hometown in Värmland. She moves in with her sister Emma, who works at the municipality and has been given the honorable assignment of making the newly arrived ex-prime minister Stefan Carlsson, who has just moved into his new farm, comfortable and creating great PR for the town. When Carlsson has problems with the wayward neighbor Harry Flodman, Emma is given the task of smoothly getting him to move. Despite Flodman's quirks and habits, and to say the least messy little croft with a stinking outdoor toilet and yard sales of homemade spirits, Hanna doesn't hesitate which side she's on in the infected conflict. Watch Ida Hallquist, Robert Gustavsson, Tuva Novotny, Kjell Bergqvist and Ia Langhammer in this feel-good film about true friendship and daring to stand up for what you believe in.