Alex, a quiet forty-something, leads an ordinary life until new neighbours move in. The husband is Alex’s perfect lookalike… except for one thing: he has hair. Alex sinks into a growing paranoia as he becomes preoccupied with this more charismatic, brilliant and accomplished mysterious double.