The life of Ángel, a young and attractive personal trainer, seems to be going perfectly. After a gap year, he starts working at the best gym in the city, but everything changes when he begins to feel unwell and goes to the hospital, where he receives unexpected news: he is pregnant. Ángel is a trans man who must face a decision that will put his identity, his dreams, and his idea of masculinity to the test.