Tommaso raised four daughters on his own, transforming his life into a chaotic but solid family routine and becoming a full-time father and a man with no time for himself. When the girls decide it's time for their father to get back in the game, Tommaso meets Lara, a brilliant and charming woman. An unexpected encounter that could change everything... except that both of them are hiding something decidedly burdensome.