Edu is a young, highly aggressive motorcycle rider whom no team trusts. Eli, team principal of the Aspar Team in Moto2, offers him an opportunity on the condition that his father, Antonio Belardi, be the one to train him. Edu hasn’t seen his father in years; a former rider, he retired from the track after causing the death of another rider during a race. Although Edu hates his father for abandoning him, he knows that only with him can he hope to fulfil his dream. Edu submits to the rigorous training programme that Antonio demands, which includes putting love aside… until he meets Luna, a young artist who has just opened a tattoo studio right below his home.