At 18, Claudia doesn’t want to be a heroine. Her mother’s illness breaks in like a silent storm, forcing a redefinition of roles within a family that has long been disconnected. Torn between the duty to care and the desire to live like any other girl her age, Claudia searches for a way to inhabit this new reality, one that will transform the bonds within her entire family.