Toni Lomas rose to fame after taking part in a successful talent show. He is now completely broke, with nothing to his name. His situation changes when Malena, a love from his past, puts him in touch with Junior, the son of a wealthy businessman, who wants him to steal a valuable painting from the family home. To pull off the heist, Toni recruits two allies: Mari and Gallego, forming a team in which each member is driven by their own interests.