Miguel (55), Isabel (45), and Emilia (9) go on vacation together with their dog, Eve. Suddenly, an accident in the middle of the desert leaves the mother critically injured. Trying to save Emilia, Miguel begins a personal journey with his daughter in order to find answers to what happened. Three months later, Isabel awakens from a coma and embarks on a personal, loving, and intuitive search to rebuild her family.