Harry is a somewhat uptight chef who has just had his heart broken at the altar, so he lets his best friend Yaiza convince him to spend a vacation in her homeland, Gran Canaria. There, Harry falls in love with the island, its people, its beaches, and its food... but what he didn't expect was to fall in love with Iván, his friend's father.