Year 2666: the universe is fading. CB, a singer with a lethal voice, and Lena, an activist DJ, search for the mythical 'Quantum Rave,' a legendary party at the edge of the cosmos. To get there, they convince the narcissistic Commander Plank, who leads the Discovery 2 with a crew of misfits. What begins as a mission to relocate the Calabi Yau race turns into a sharp, epic odyssey to the limits of reality, revealing a cosmic truth far more complex than they ever imagined.