After years abroad, Amber returns to Malaysia seeking closure with her former love, Jun. But the place she finds no longer resembles the one in her memory. When she finally finds her, Jun claims not to know her. Thus begins a tense game of cat and mouse through the streets of Kuala Lumpur, a city in perpetual struggle with the surrounding jungle, where both are forced to confront who they are... or perhaps, who they are not.