Auri is 65 years old and a housewife. She has devoted her entire life to others, until unexpectedly she receives “her very first own money.” Armed with her new debit card, she’s determined to indulge her whims and desires. Meanwhile, to escape his reality of being a retiree, Tomás , her husband, entertains himself with the idea of turning their grandson into a millionaire footballer. Suddenly, Auri disappears, and Tomás must embark on an odyssey to find her. But truth is, she is enjoying a new kind of freedom.