Noé, whom his mother claims is Gaddafi’s secret son, is a treasure hunter with a single obsession : to track down the Libyan leader’s gold. To achieve his goal, he teams up with Soulika, who is trying to cross the border, and Ryan, who plans to take part in the Marathon des Sables.