Nayeli, a young Mexican woman who works as a housekeeper in Barcelona, faces countless challenges when her life takes an unexpected turn. As she struggles to regain control of her life, her determination will pit her against a society that judges and restricts her. Along the way, she will find the strength to transform herself.