Manuela will do everything she can to find her 6-year-old son, who disappears on Christmas Eve at a shopping mall. With the arrival of the Civil Guard, Manuela must confront the possibility that she's lost her mind as she fights to get her little boy back. There's no evidence of a possible kidnapping, but suddenly disturbing news reaches the mall: Manuela has a long criminal record, and no one remembers seeing her with her son.