Inspired by true events, this is the story of the meteoric rise of an ordinary boy who built a legal drug empire and—like The Wolf of Wall Street—became an overnight millionaire. Sudden fame, beautiful women, fast cars, endless partying, confrontations with gangsters, and dealings at the highest levels of power—this is his new world, where the line between legal and illegal is as thin as the line in a mirror. When a cop who can't be bought shows up, everything is at stake. Will Dawid be able to stop him before it's too late? Will love save him from ultimate collapse? A story of success that spiraled out of control.