Mallorca, 2007. Chusa is the powerful matriarch of Son Canal, a settlement that stands at the epicenter of drug trafficking on the island. A real estate development threatens her power and her empire. Her niece Nela, newly released from prison, uncovers a dark secret about Chusa that puts her loyalty at risk. As violence escalates, Nela is left with only two choices: loyalty or freedom.