Oscar, a brilliant young salesman that works in women’s sections in a department store, gets fired and looks diligently for a new job. Fate shows him that his talented "knowledge of women" can help him to get out of poverty. After speaking with Freddy, he starts a school where he will teach the art of seduction to both sexes. Sandra Vega, a rather feminist psychologist that has a radio programme, with high audience ratings, was responsible for Oscar’s girlfriend leaving him. After an accidental meeting with Sandra and Oscar, he decides to take revenge from that dirty trick, passing himself off as a fictitious character that recites poetry and speaks to the feminine audience with a very romantic tone.