Four friends gather for a pleasant dinner, sharing a glass of wine and leaving their problems behind. As the night goes on, dissatisfaction arises and unsettling topics appear, like fear, relationships, friendship, sex, work, or death. A story told with humor, tenderness, and empathy, where the four protagonists face their fears, disappointments, regain hope, and, above all, learn to laugh at themselves.