Mr Melih, the retiring manager of the Natural History Museum, clumsily tries to adapt to civilian life. After a supernatural encounter, his innocent middle age depression spirals into a major existential crisis. He seeks solace from his family, but they are busy with their own crises. His wife Suzan, an ambitious nurse that is stuck in a life she's disappointed with, has fallen victim to a scam she cannot tell to anyone. In the meantime, their video-game addict daughter Toprak, a young unemployed aspiring writer, plots a doomed escape to the U.S. to run away from the increasingly bleak future in Turkey. With Melih searching for the meaning of his life, Suzan secretly trying to find a way out, and Toprak going nowhere fast; soon they are all haunted by the ghosts of the past - literally.